Tuesday, December 21, 2010

Not easy to be me

今天一早就听到了坏消息,我的感情世界终于结束了。。。
去看了电影,还跟几个朋友聊了一下。。。
他们说我很坚强,把东西看得很开,有第三者的出现还能那么冷静。。。
我只能笑笑的,其实我再多么柔弱都得坚强,
难道真的那么容易吗?跟一个人同屋,同床那么多年了,
我在多么坚强都会被那些回忆打败。。。
但如果人家显得出我的柔弱,那我实在太naive了。。。
我好友讲我很棒,讲的到的事真的发生在我身上我一样可以办得到。。。
其实那是因为我必须办得到,我没得选择。。。
在我的世界里,我真的没办法选择,因为我一柔弱下来,
很多东西就没婉转了。。。

life is unpredictable, and honestly, I had quite a day today... thanks to 3 of my frens who came and talk with me, and a very nice aunty who watched a comedy with me even though shes freezing inside the cinema... things will get better, thats for sure... I know it will be because I had no other choice...

2 comments:

KwoONZz said...

hei.. life's tough.. thats y its life

RIcky said...

Bro do take care there....